محصول به سبد اضافه شد

در این صفحه به شما توضیحاتی در رابطه با نحوه چاپ روی لباس های ورزشی خواهیم داد.

در حال حاضر امکانی روی سایت فعال هست برای سفارشات چاپی با این عنوان که شما می توانید هنگام چاپ اسم و شماره روی لباس انتخاب کنید با چه کیفیت چاپ انجام شود.

انتخاب های شما به شرح زیر خواهد بود که هر کدام را توضیح خواهیم داد:

1- چاپ با فونت رسمی ساده + کیفیت برتر + 1 سال ضمانت (بدون هزینه اضافه)

این نوع چاپ را چاپ کاتری می گویند که توسط رول تک رنگ انجام میشود و برای مثل رولی با رنگ سفید یا مشکی با فونت رسمی همان باشگاه برش خواهد خورد و روی لباس چاپ می شود.

 

2 - چاپ با فونت رسمی ارجینال + ظاهر بهتر + بدون ضمانت (+ 20.000 تومان)

این نوع چاپ به صورت پرینت روی صفحه های چسبی انجام می شود و چون چاپ به صورت پرینتر انجام شود چند رنگ بودن آن امکان پذیر خواهد بود و از لحاظ رنگ و ظاهر بیشتر شبیه به رنگ چاپ باشگاه خواهد بود.

 

سوال شما عزیزان :

کدام چاپ را انتخاب کنیم:

از انجایی که تاکید فروشگاه بیشتر روی کیفیت هست  توصیه ما گزینه اول یعنی چاپ با فونت رسمی ساده و کیفیت برتر هست چون ماندگاری و دوام بیشتری روی لباس خواهد داشت و همچنین هزینه اضافه بابت چاپ پرداخت نخواهید کرد و از همه مهمتر چاپ شما شامل ضمانت یکساله فروشگاه خواهد بود و تا یک سال اگر چاپ لباس بعد از شست و شو بلند شد می توانید لباس را با فروشگاه ارسال کنید تا با هزینه رایگان برای شما تصحیح و دوباره چاپ شود.(نکته : فقط هزینه ارسال از طرف مشتری تا فروشگاه به عهده مشتری خواهد بود و بقیه موارد مثل چاپ و ارسال از فروشگاه به مشتری رایگان و به عهده فروشگاه خواهد بود.)

ولی از انجایی که امکان چاپ با ظاهر کامل و مطابق ارجینال فراهم هست و این چاپ فقط و فقط در نیلی مارکت انجام می شود شما میتوانید با پرداخت 20 هزار تومان هزینه بیشتر چاپ با فونت ارجینال را انتخاب کنید که البته شامل ضمانت فروشگاه نخواهد بود.

 سوال : یعنی فونت رسمی ارجینال کیفیت خوبی نداره و زود کنده خواهد شد؟خیر ،  چاپ با فونت رسمی ارجینال هم کیفیت خوبی خواهد داشت و قابل شست و شو هست ولی عمر و دوام فونت رسمی ساده بیشتر هست.

شرایط استفاده از ضمانت برای چاپ های با فونت رسمی :

ابتدا این نکته رو در نظر داشته باشید که موقع شستن لباس سعی کنید با اب سرد یا زیر 30 درجه شست و انجام شود و همچنین لباس پشت و رو شسته شود. اگر این نکات را رعایت کردید و اسم و شماره کنده شد یا در حال کنده شدن بود می توانید از ضمانت یکساله چاپ استفاده کنید.

شرایط ضمانت به این شکل هست که هزینه ارسال لباس از طرف شما تا فروشگاه به عهده خود شماست و باقی هزینه ها مثل تصحیح کردن چاپ و برگشت لباس به شما به عهده فروشگاه خواهد بود.در واقع شما فقط یک هزینه ارسال تا فروشگاه را متقبل شوید.

در زیر تفاوت ظاهری نمونه های چاپی با "فونت رسمی ساده" و "فونت رسمی ارجینال" را می توانید مشاهده کنید.نمونه چاپ تیم های دیگر هم به زودی قرار داده خواهد شد.

           

 

 

  

 

 

 

 

 

                  

از من بپرس